prośba o analizę logów do prawidłowego ustawienia kąta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kromal
    Classic
    • 2012
    • 3

    prośba o analizę logów do prawidłowego ustawienia kąta

  • jendrek290
    Classic
    • 2010
    • 2

    #2
    prośba o analizę logów do prawidłowego ustawienia kąta

    nie dawno kupiłem octavie asv i znajomy wymienił rozrząd ale są błędy i na pewno źle ustawiony początek wtrysku jako mało zorientowany proszę o podpowiedz czy potrzeba:
    1. ustawiać rozrząd na znaki do tego zabiegu (bo za bardzo nie wiem jak )
    2. zablokować koła pąpy, popuszczając lekko trzech śrub na kole z fasolkami
    3. i czy przy prawidłowym ustawianiu kąta na vagu , z tabeli dostępnej w necie jak myślę to w grupie 000 w bloku 2 na wolnych obrotach powinno być od 12 do 75
    4. a pod obciążeniem i jak sprawdzić to drugie 137 do 215 tabela dla silników z pąpom oto moje logi :[img][/img] drugie zdjęcie :[img][/img] w związku z wyżej opisaną procedurą w którą stronę powinienem popchnąć auto. jestem bardzo świeży i wszelkie uwagi i porady bardzo są dla mnie przydatne serdecznie pozdrawiam z dolnego śląska

    Komentarz

    • Damianjg
      Rider
      • 2008
      • 621

      #3
      Aleś Ty bzdury nawpisywał.
      Zapoznaj sie ztym http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=142235
      W silniku ASV luzujesz tylko te trzy śruby od koła pompy a ustawiasz ta duza. Watrosc w polu 2 ma byc 49-51 na rozgrzanym silniku
      Załączone pliki

      Komentarz

      • looker
        RS
        • 2008
        • 1886
        • Octavia II (1Z3)
        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

        #4
        Damianjg, a czy ta wartość " 49-51 na rozgrzanym silniku " jest tylko dla silnika VP ASV czy dla jakiejś grupy ? Co z PD ?
        Rozumiem, że u autora wątku jest teraz 137 ?
        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

        Komentarz

        • Damianjg
          Rider
          • 2008
          • 621

          #5
          Tak dla silnika ASV oraz innych VP ale TDI Tmining po prawej na dole wybiera sie silnik i wszystko jest graficznie przedstawione . W PD nie ma kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji wałka. Tak u autora wątku jest teraz 137.

          Komentarz

          • bradley
            L&K
            • 2008
            • 1465

            #6
            Zamieszczone przez Damianjg
            Watrosc w polu 2 ma byc 49-51 na rozgrzanym silniku
            Powiedzialbym raczej ze ma oscylowac w granicach niebieskiej (srodkowej linii) na wykresie w TDI timing po wybraniu modelu silnika. A niektore typy silnikow roznia sie charakterystyka wykresu (inne wyskalowanie wartosci).
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz

            • cysterniarz
              RS
              • 2008
              • 1887
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              jendrek290, ten zakres będzie dobry dla asv, ale rozgrzej porządnie silnik bo ci wykres będzie przekłamywał - na dole wykresu masz engine ect not warm enough - nie wystarczająco ciepły

              Komentarz

              Pracuję...